2015. február 14., szombat

A csőbehúzott Brokkoli és Padlizsán esete


Nagyon tél vége van és az ember szeme már nagyon a zöldet és a színeket keresi a nagy szürkeségben. A brokkoli zöldje mellé milyen szépen illik a lila, ha hagyma, s főként, ha padlizsán. Ma csőbehúzom őket...





Hozzávalók: 

  • 1 közepes fej brokkolit rózsáira szedve,
  • 1 közepes padlizsánt felkarikázva
  • 1 fej lilahagymát és
  • 3-4 gerezd fokhagymát, felaprítva
  • 1 dl olivaolajjal kikent kis méretű tepsire helyeztem,  
  • ízlésem szerint sóval, borssal, őrölt mustármaggal meghintettem és 
  • 2 dl vizet aláöntve alufóliával letakarva megpároltam csőbehúzva (200 fokos sütőbe téve) kb 20 percig.














  • 3 dl tejet,
  • 3-4 ek. tönkölylisztet,
  • 3 tojást,
  • sót ízlésem szerint,
  • 20 dkg reszelt sajtot palacsintatészta állagúvá összekeverve ráöntöttem a csőbe húzott Brokkoli-Padlizsánra és pirulásig sütöttem. 
  • Főtt barnarizs  és vegyes savanyúság volt a köret hozzá.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése