2014. október 8., szerda

Cissz, srr, slotty - Debrecenis "Ősemberes"


A szeptember utolsó napjai a nyárt idézték, így most egy Debrecenis Ősemberes party kerekedett egyik estére.





Debreceni kolbászokat meg virsliket beirdalva kisütöttem olajon.


A köret volt az igazi attrakció:

Előfőztem a megpucolt felvágott krumplit - meg kellett várni, hogy felforrjon majd egyből leállítottam és lehűtöttem hideg vízzel, majd a hagymát (szakács kifejezés következik!) szálára vágtama kolbászokból megmaradt zsiradékon megpirítottam a hagymát, amit három négyszer meglöttyintettem sörrel - illetve hát ki mennyiről tud lemondani a saját söréből, mustárt kevertem még hozzá és két levél babérlevelet, majd a krumplit hozzáadtam és összepirítottam.

A Kedvesnek ez azért tetszett, mert a hagyományos kolbász kenyérrel és mustárral dolog itt meg lett bonyolítva, hogy a mustár bekerült a köretbe...





Természetesen saját mustár került bele, amelyről az előző blogbejezésem szólt.
















A Kedves fotói

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése