2014. szeptember 14., vasárnap

Rém egyszerű kRémlevesek 1.0 - MustárkRémleves

Sok a dolog mostanában, s az idő pedig kevés.
Gyors ebédhez itt az "egypontnullás", rém egyszerű MustárkRém leves. 
A Kedvessel együtt készített mustárból is került bele.












Hozzávalók:
  • 2-3 evőkanál hidegen sajtolt napraforgóolaj
  • 1 fej vöröshagyma
  • 4-5 gerezd  fokhagyma
  • 4-5 szem közepes burgonya
  • 1 citrom leve
  • 2 dl szójatejszín
  • 3 db babérlevél
  • 1 mokkáskanál friss reszelt gyömbér

  • 2 evőkanál magos mustár
  • 2 evőkanál mustár
  • bors
  • kurkuma
  • 2 evőkanál lenmagpehely

A hagymát fokhagymát megdinszteltem. Hozzátettem a kockára vágott burgonyát, babérlevelet, sót, borsot, kurkumát. Felengedtem 4 liter vízzel és összefőztem, majd hozzákevertem a szójatejszínt, a citromlevét, a reszelt gyömbért, s a mustárokat, lenmagpelyhet. Főztem még egy negyedórát. Kipecáztam belőle a babérlevelet és a levest összeturmixoltam. 



A levesbetét minálunk sárgarépa, póréhagyma "gyufaszálszeletelve" volt.

Küldtem belőle az ősöknek is. 
Nagymamám tojást csorgatott bele például. Elmondása szerint, savanyú tojásleves alapnak is ízletes lett. 

Buggyantott tojás is illik hozzá, melynek receptjét nemsokára közzéteszem.

A mustárkrém leves a Montázs Magazinban is.

Fotók: Anyuka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése